četrtek, 14. februar 2008

Light painting

Light painting uses longer exposure time while a person draws usually with a flashlight in the air and so different shapes can be created. I asked my brother for help and so we went outside in the evening. I set up my tripod and the remote switch to make the time as long as I wanted. My brother was standing still and I began drawing with a flashlight around him. I also used a hand-trigged flash because it was almost complete dark. To bad we didn't have a lot of time so we didn't make many pictures. But I have to say it was a blast and I am definitely doing that again








And of course there's me (my brother's idea)

7 komentarjev:

CyMaN pravi ...

Super ideje!

Jošt Franko pravi ...

haha res so dobre!

-Mihaaa- pravi ...

:D .. zaniive so tele variante,... sem se enkrat par let nazaj s tem igral pa ni kaj dosti ratalo,..

kako si pa naredil tiste ko imas med dlanema crte,.. a to si premetaval lucko ali ti jo je kdo premikal .. ali kaj tretjega

BoštjanS pravi ...

Hvala za vse komentarje.
Miha: bratu sem naročo naj bo mirn pol pa sm jaz z baterijo črte delal na koncu pa sem še ga flešno. :)

j3rn3j pravi ...

super super...dobra ideja...morem enkrat sprobat...ko bo bolj toplo zunaj :) pa še kakšna zvezdica zraven po možnosti

Anonimni pravi ...

Super ideja..Meni je samo z belo lučko najboljša.. Samo tak naprej, čim več idej, katerih ti ne manjka =)

BoštjanS pravi ...

Hvala jerjen pa grega za komentar. :)