sobota, 19. januar 2008

Going abstract

I have never taken photos of abstract smoke. What do you think about it? I created my own "home studio" where I took photos in total darkness. I put the camera on tripod and selected function blub in the meantime I used a hand-triggered flash from the side.


7 komentarjev:

Žiga Gričnik pravi ...

Kako jih pa to potem obarvaš v PS?

Jus Medic pravi ...

kul...za drugič si malo bolje postavi fleš...da boš imel samo snoot (daj okoli kako alu folijo da bo bolj usmerjena svetloba)... ker vidim da si neki brisal ročno pri prvih fotkah.... tako boš dobil res lepo črno ozadje.... pa čase daj taprave da ne bo ozadje osvetljeno...

BoštjanS pravi ...

Žiga= v Photoshopu, Image-adjustmens-color balance, potem pa se lahko malo igraš :)

Medic= na žalost nisem imel črnega ozadja, temveč plavo in se mi je v nekaj primerih videlo ozadje. Ko sem slikal nisem niti pomislil, da bi naredil snop svetlobe. Zagotovo pa bom še v bljižnji prihodnosti tako poskusil, hvala.

Gregor Krašnja pravi ...

Tole je pa res lepo videt. Tudi mene zanima kompleten postopek, nastavitve in obdelava? Če boš imel kdaj čas :D

lp

Gregor Harih pravi ...

Dobri rezultati. Tudi mene zanima kak zgleda fotkanje dima. ;)

Dulce pravi ...

Lepa obdelava ;)

BoštjanS pravi ...

Žal mi je ker nisem nič prej odpisal, samo sem bolan in privezan na poseljo.
Kreg in Gregor= slikal sem prvič tak da nimam največ izkušenj s tem. Naredil sem črno ozadje, spredaj postavil dimno palčko (nevem kako se pravilno imenuje)in naredil popolno temo. Fotoaparat sem postavil na stativ in nastavil blub. Uporabljlal sem še žični sprožilec in iz roke sprožil fleš. Kot je jus medic rekel bi moral narediti snoot da se ozadje ne bi videlo. Da bi dobil ''močnejši'' dim bi še mogel palčko za sekundo namočiti v vosek. V ps-ju pa sem še naredil negativ(control-i)